۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۱۵

سرمربی تیم والیبال ایتالیا:

بازی ایتالیا - ایران مانند جنگ است/ باید از ایرانی‌ها درس بگیریم

بازی ایتالیا - ایران مانند جنگ است/ باید از ایرانی‌ها درس بگیریم

سرمربی تیم والیبال ایتالیا از دیدار تیمش مقابل ایران به عنوان یک نبرد همیشگی یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم والیبال ایران امروز چهارشنبه در دومین دیدار خود در چارچوب رقابتهای جام قهرمانان قاره‌ها با حساب 3 بر 2 با نتایج 26 بر 24، 16 بر 25، 25 بر 23، 23 بر 25 و 15 بر 12 مقابل لاجوردی‌پوشان ایتالیا به برتری رسید. این رقابتها در کیوتوی ژاپن با حضور شش تیم از قهرمانان قاره‌ها در حال برگزاری است.

"مائورو بروتو" در نشست خبری پایان بازی اظهار داشت: مهم‌ترین چیز این است که باید به ایرانی‌ها تبریک بگویم. ما ایران را خیلی خوب می‌شناختیم چون دو بار در لیگ جهانی با این تیم بازی کردیم. دیدار این دو تیم همیشه مانند جنگ است. ما همواره برای ایران احترام قائلیم. بازی با این تیم همیشه خیلی دشوار است. باید آنها را به خاطر شیوه بازیشان تحسین کنم.

سرمربی تیم والیبال ایتالیا افزود: آنها می‌خواهند بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند و ما باید از این نوع رفتار درس بگیریم. معنی این تورنمنت برای ما یعنی کسب تجربه برای بازیکنان جوان. من به شوخی به دستیارم می‌گفتم نگاه کن کاپیتان تیم ما فقط 24 سال سن دارد.

بروتو ادامه داد: من دوبار در این بازی حسرت خوردم. یکی در آغاز ست اول بود که خطای سرویس وحشتناکی داشتیم و در ست سوم هم به ایران امتیاز دادیم. اکنون باید به حرکت خود ادامه دهیم و به دیگر بازی‌های این جام فکر کنیم.

کد خبر 2178767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha